Nyheter Minimer
25 Latest Articles

Viken Fiber

 

Pakke– TVP-Pakke Stor med Int:                                                                                                                                                                                           kr 359,- per mnd. per boenhet ( inn i felleskostnader som før )

TV-Pakke Stor (60 kanaler). TV-portal med alle Altibox sine muligheter
HDPVR-dekoder
Internett 5/5 mbit/s  ( Holder til vanlig nettbruk hvis ikke mange er logget på samme ruter samtidig)

Informasjon:

Alle pakkene leveres med minimum 6 års avtaletid
Priser er inkl. mva.
Prisen bindes under avtaleperioden. Viken Fiber forbeholder seg rettet til å justere pris dersom offentlige myndigheter eller innholdsleverandører endrer sine priser.
Ingen skjulte kostnader på pakken. Ingen kortavgifter, nettleier osv.
På grunn av kontrakt med Canal Digital til mars 2015 blir ny avtale med Viken Fiber fra denne dato.

Individuelle tilvalg:

Hver enkelt beboer kan gjøre individuelle tilvalg. De vanligste av disse er:

Internett 50/50mbit                                                     kr 299,-

Internett 150/150mbit                                                 kr 399,-

Internett 300/300mbit                                                 kr 499,- 
Ekstra dekoder                                                               kr 49,-

Fasttelefon                                                                       kr 140,-

 

Oppgitt per mnd. og inkl. Mva.

Ingen bindingstid på tilleggstjenester

Vår oppkobling- og oppfølgingsprosess:

Vi tilbyr også følgende til alle som blir kunde hos oss:

-          Befaring med styret for å se på fremføringsveier ute/inne.

-          Brev til beboere med informasjon om bytte

-          Beboermøte cirka 1 mnd. før oppkobling hvor vi går igjennom alt som kommer og skjer dersom dette er ønskelig.

-          Egen nettside for hvert enkelt boligselskap hvor beboere kan registrere seg, lese om avtalen og bestille tilleggstjenester.

-          Vi ringer alle som ikke deltar på møtet eller svarer på skjemaet på nettsiden

-          Montør booker møte med kunde direkte for installasjon

-          Montør påser at alt fungerer og gir innføring til kunden ved installasjon

-          Kundeservice åpent hver dag, hele døgnet. Vi har de mest tilfredse kundene i Norge sier Norsk Kundebarometer.


Din kommentar

Kun registrerte brukere kan kommentere
Tips oss

Har du tips om aktuelle saker som vi bør skrive om, så send oss en mail.